KURUMSAL
SON DUYURULAR
Üyemiz Selahittin Özbozkurt, TRT Çukurova Radyosu'nda Gündemi Değerlendirecek
04 Kasım 2024Akademi Derneği Başkan Yardımcımız Dr. Fatma Yeşilkuş, Mersin 2. İdare Mahkemesi'nde Tarsus Üniversitesi'ne Karşı Açılan Dava Hakkında Kamuoyunu Bilgilendirdi
14 Ekim 2024Akademi Derneği Başkan Yardımcımız Dr. Fatma Yeşilkuş Akit TV'de Gündemi Değerlendirecek
03 Ağustos 2024Başkanımız Doç. Dr. Onur Başar Özbozkurt, TRT Çukurova Radyosu'nda Çalışmalarını Aktaracak
31 Temmuz 2024Doç. Dr. Onur Başar Özbozkurt ve Dr. Fatma Yeşilkuş, Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Abdulkadir Uraloğlu'na Kitaplarını Takdim Etti
30 Temmuz 2024Mersin’in Tarsus ilçesinde faaliyet gösteren Akademi Derneği Başkanı Doç. Dr. Onur Başar Özbozkurt ve Doktorant Fatma Yeşilkuş, “Akademisyenlerin Salgın Sürecindeki Mesleki Motivasyon Düzeyleri”ni inceledi. Doç. Dr. Onur Başar Özbozkurt ve Doktorant Fatma Yeşilkuş’un “Çevrim İçi Eğitim Sürecinde Akademisyenlerin Mesleki Motivasyon Düzeylerinin İncelenmesi” başlıklı çalışmaları Covid-19 Araştırmaları kitabında yayınlandı. Tarsus Üniversitesi Öğretim Üyesi Doç. Dr. Onur Başar Özbozkurt ve Doktorant Fatma Yeşilkuş “COVID-19 salgını, başta sağlık olmak üzere birçok sektörü doğrudan etkilemiş ve özellikle eğitime yönelik bakış da değişti.
Mersin’in Tarsus ilçesinde faaliyet gösteren Akademi Derneği Başkanı Doç. Dr. Onur Başar Özbozkurt ve Doktorant Fatma Yeşilkuş, “Akademisyenlerin Salgın Sürecindeki Mesleki Motivasyon Düzeyleri”ni inceledi. Doç. Dr. Onur Başar Özbozkurt ve Doktorant Fatma Yeşilkuş’un “Çevrim İçi Eğitim Sürecinde Akademisyenlerin Mesleki Motivasyon Düzeylerinin İncelenmesi” başlıklı çalışmaları Covid-19 Araştırmaları kitabında yayınlandı.
Doç. Dr. Onur Başar Özbozkurt ve Doktorant Fatma Yeşilkuş “COVID-19 salgını, başta sağlık olmak üzere birçok sektörü doğrudan etkilemiş ve özellikle eğitime yönelik bakış açısının yeniden şekillendirilmesini gerekli kılmıştır. Salgın nedeniyle yükseköğretim kurumları, yüz yüze eğitimi çevrim içi eğitim araçlarına taşımış ve internet üzerinden sanal bir dershane ortamı oluşturmuştur. Çevrim içi eğitim ortamında nitelikli bireylerin yetiştirilmesi ve eğitimin kesintiye uğramaması amacıyla üniversiteler ve akademisyenler yoğun emek göstermiştir. Bu nedenle, akademisyenlerin bu süreçte karşılaştığı problem alanlarını tespit etmek ve bu alanların mesleki motivasyon düzeylerine olan etkisini incelemek adına dört farklı üniversiteden akademisyenler üzerinde araştırma gerçekleştirdik” dedi.
Bir binanın tamamını taşıyan sütunlar gibi, bir üniversitenin de ayakta kalmasında akademisyenlerin merkezi öneme sahip bireyler olduğunun ve araştırmalarından çok çarpıcı sonuçlar elde ettiklerinin altını çizen Özbozkurt, “Öğrencilerin büyük bir azimle derslerde aktif olarak yer almasının salgın sürecinde akademisyenlerin içsel motivasyonlarını artırdığını, derslerin kesintiye uğramaması adına üniversitelerin teknolojik altyapılarını daimî olarak iyileştirdiklerini ve bu sürece çok kısa bir sürede uyum sağladıklarını, çevrim içi derslerden yüksek verim alındığını ve destekleyici yüz yüze uygulamalar ile derslerin çevrim içi olarak devam etmesinde motivasyon kaybının olmadığı sonucu ortaya çıkmıştır” şeklinde konuştu.
Haberin tamamı için lütfen tıklayınız.